Handel mobilny

Struktura systemu handlu mobilnego
Portale mobilne
Budowa domów
Teoretyczne podstawy handlu mobilnego
Polecane strony:

Usługi biznesu mobilnego jako kluczowa perspektywa rozwoju cz.II

Z powodu wymienionych powyżej łączących się ze sobą przeszkód, przyjęcie usług mobilnego biznesu nie nastąpi szybko, a wręcz może zająć lata. Jednakże, podstawowe korzyści, jakie daje implementacja systemów mobilnych są wystarczające do ich stopniowego wprowadzania. Firmy implementujące usługi mobilne chcą realizować wszystkie korzyści, jakie przynoszą mobilni pracownicy, a więc oszczędność czasu, szybsze podejmowanie decyzji oraz sprawniejszą koordynację dla biznesu kiedykolwiek i gdziekolwiek. Poprzez połączenie rozwiązań B2E (business-to-employee) oraz nowego typu połączeń mobilnych M2M (machine-to-machine) mogą diametralnie zmienić podejście firm do spraw organizacyjnych i działalności firmy, a wręcz stanowić rewolucję w sposobie zarządzania firmą [AlaAut, 2003].

Najważniejsze korzyści z biznesowych usług mobilnych i leżące u ich podstaw czynniki napędzające są zilustrowane na rys.1.8. Nieskomplikowany mobilny dostęp na poziomie podstawowym umożliwia natychmiastowy dostęp do bieżących biznesowych aplikacji i baz danych bez względu na czas i miejsce.

Bardziej wyrafinowana mobilna funkcjonalność jest reprezentowana na przykład przez informacje zorientowaną na miejsce (location-specific) oraz powiadomienia w czasie rzeczywistym (real-time) poprzez technologię „push”. Najbardziej zasadniczy wpływ jest generowany, gdy mobilne dane są użyte nie jako dodatek, lecz jako podstawa do przekonfigurowania procesów biznesowych. Przepływ procesów i współdziałanie użytkowników jak np. w zarządzaniu usługami rynku zbytu, może zostać w pełni zastąpione konstrukcją umożliwiającą w pełni wykorzystanie usług mobilnych np. [AlaAut, 2003]: wszechobecność, personalizacja wyższego poziomu i automatyczna lokalizacja miejsca.

Mobilne rozwiązanie usługi u klienta czy pracy w terenie może podnieść wydajność na klika sposobów. Może na przykład poprawić produktywność serwisanta poprzez zredukowanie potrzeby wyjazdów do klienta, redukcje czasu przestoju i poprawa dostępności do informacji o problemach na miejscu pracy, a tym samym skuteczniejszy serwis. Mobilne aplikacje obsługujące serwis u klienta mogą poprawić wydajność dyspozytora ograniczając pracę ręczną oraz poprzez bardziej efektywną komunikację. Może też pomóc zoptymalizować efektywność pracy tzw. zaplecza firmy oraz ograniczyć koszty np. fakturowania czy administracji.

 


Wasze komentarze
  • Dodany przez Uczestnik
  • Miałem okazję uczestniczyć już w tym szkoleniu - polecam
DODAJ KOMENTARZ
Podaj imię (pseudonim):

Wpisz komentarz:

Podaj stolicę Polski:
(zabezpieczenie antybot)

The future of m-commers

Czy m-commerce jest przyszłością handlu ?
Najczęciej komentowane:
Ciekawe kiedy doczekamy czasów gdzie komórka będzie najważniejszym urządzaniem tak jak jest to w Jap czytaj cały->>
Miałem okazję uczestniczyć już w tym szkoleniu - polecam czytaj cały->>
Czy tylko ja mam przerażenie w oczach na widok rozwoju mobilności? Pamiętacie pierwsze nokie albo mo czytaj cały->>
Pamiętamy ale jaki był szpan ! Ludzie z przypiętymi cegiełkami na pasku od spodni, wtedy to był ktoś czytaj cały->>
Handel mobilny? Jak ten świat pędzi do przodu! Za czasów mojej młodości nikt nie wiedział co to jest czytaj cały->>
Handel mobilny rosnie w sile, miedzy innymi dzieki pojawieniu sie narzedzi ulatwiajacych uruchomieni czytaj cały->>

Tagi:
rozrywka Opieka zdrowotna śledzenie wysyłek śledzenie zapasów śledzenie organizacja ruchu Obszary zastosowania handel bankowość edukacja erp wymiana kupno wielka skala aplikacja mobilna urządzenia przenośne komputer PC aplikacje handel elektroniczny end-to-end cechy systemu system handlu mobilnego proces rozwoju host computer transmisja bezprzewodowa infrastruktura sieci systemy handlu sieci kablowe sieci bezprzewodowe struktura cyfrowy charakter gospodarki zmiany technologiczne motor przemian gospodarka informatyczna paradygmaty komputer firmy usługodawcy firma usługowa wartości niematerialne marki firmy bazy relacje z klientami handel mobilny przesłanki elektroniczny połączenia internetowe telefony komórkowe sieci konwencjonalne pager pda telefon komórkowy pieniężne transakcje Internet M1 bezprzewodowy handel Lucent Technologies środowisko sieci usługi handlu aplikacje biznesowe użytkownicy biznesowi klienci indywidualni zalety choi stahl produkt cyfrowy dyskietka agent sprzedawca nabywca pośrednik lobby dostęp do sieci sieć globalna paradoks obszary działania handlu komputery stacjonarne mobile commerce m-commerce technologia handlu technologia system teoria zastosowania rozwiązania IT przedsięwzięcia e-biznes SCM supply-chain CRM aplikacje IT etapy rozwoju usługi mobilnego M2M rewolucja korzyści usługi mobilne firmy implementujące systemy mobline lokalizacja marketing bazujący promocje geolokalizacja urządzenia mobilne GPS urządzenia bezprzewodowe wszechobecność wygody personalizacja cztery wymiary istota portali portal wortal portal mobilny portable portal profile preferencji portale mobilne surfinf bramki operatorzy komórkowi m-bussines

Copyright © 2012 by centrumszkolenbib.pl